Nowy nabytek to tak jak widać:
- heble Avid Juicy 7;
- piasty Novatec NT-D041SB;
- obręcze Mavic XM 117;
Dla mnie to dość spora zmiana zważając na fakt, iż od kiedy jeżdże na rowerze zawsze używałem V-break'ów ( wychodziłem z założenia, że nie potrzebuje tarczówek, ponieważ ważą więcej, nie są aż tak proste w obsłudze jak V-ki, no i przede wszystkim jak mi się hamulec zapowietrzy na dłuższej trasie to nie będzie ciekawie:P ).
Zostało to zweryfikowane po raz enty, a w związku z tym, że nadarzyła się okazja kupna soków numero ziben od znajomego po niewielkim przebiegu, postanowiłem "zaryzykować" :]
Wczoraj pierwsza przejażdża po montażu, pierwsze wrażenia.
Tylni hampel trochę daje o sobie znać różnymi odgłosami, ale to pewnie sprawa dotarcia zarówno tarcz jak i samych klocków.
Jeżeli chodzi o przedni to trochę był zapowietrzony i dzisiaj został oddany kumplom do warsztatu, celem sprawdzenia, o co biega.
Generalnie siła hamowania nieporównywalna z V-kami.
Obręczami byłem bardzo pozytywnie zaskoczony ( kupiłem je za 69zł/sztuka ) i nie sądziłem, że aż tak dobrze tłumią nierówności:D. Jak na moje oko wydają się dość sztywne, podczas wczorajszego kręcenia byłem naprawdę mile nimi zaskoczony:)
Kierowniczka z nowymi klamkami:

Nowe heble na kierowniczce
© MonK
Nowe kółko ( niestety bez idealnej ostrości ):
![Nowe heble i koła:]](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,pelne,120635,nowe-heble-i-kola.jpg)
Nowe heble i koła:]
© MonK
Tylni hebel ( konkurs: znajdź konika :] ):
![Nowe heble i koła:]](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,pelne,120636,nowe-heble-i-kola.jpg)
Nowe heble i koła:]
© MonK
Polska myśl techniczna:

Polska myśl techniczna
© MonK